خلاصه فصل اول کتاب روابط انسانی در آموزشگاه

خرید بک لینک
صفات خوب و بد در روابط انسانیدانشگاه آزاد اسلامی واحد قم استاد: دکتر ابوالفضل بختیاری رشته : مدیریت آموزشی دانشجو: حمیدرضا عزیزیمقدمه :صفات خوب و بد یکی از ویژگی ها و رفتارهای شخصیتی هر انسانی می باشد که همین امر منجبر به ایجاد وجه تمایز در انسانها می شود. هیچگاه نمی توان دو انسان را پیدا نمود که دارای عقاید و ویژگی های رفتاری یکسانی باشند حتی دو قلوه های همسان نیز در این خصوص از یکدیگر متمایز هستند. اخلاق بخش عمدهای از پیکره نرمال بودن را تشکیل میدهد. انسانهای بیتفاوت، بیاحساس، غیرکنجکاو و غیرعلاقهمند به موضوعات روزمره، انسانهای نرمالی نیستند بنابراین فردی که زیباییها را تقدیر و تحسین نمیکند و نسبت به آنها کنجکاو نیست طبیعی و نرمال نیست .در این نوشتار به بیان ویژگی های خوب و بد در روابط انسانی می پردازیم.صفات خوب و بد در روابط انسانی همیشه و همجا بقدری تاثیرگذار و اثربخش است که درپی آن نتایج مثبت و منفی آن برای مدتهای طولانی باقی خواهند ماند و سایرین به نیکی و یا بدی از آن ها یاد خواهند کرد؛ بطور مثال برخی از صفات خوب در انسان عبارتند از: 1ـ خود اتکایی : مسئولیت پذیر و پاسخگو بودن و تصمیمات سخت می گیرید و پای تصمیمت خلاصه فصل اول کتاب روابط انسانی در آموزشگاه...

ما را در سایت خلاصه فصل اول کتاب روابط انسانی در آموزشگاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 3:19

صفحه بندی